یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

طراحي وبسايت وكالت

طراحي وبسايت وكالت

طراحي وبسايت وكالت : گوگل بزرگترين بازارياب دنياست و براي به خدمت گرفتن آن اولين قدم طراحي سايت است. همانطور كه مي دانيد بسياري از حرفه ها ، فروشگاه ها ، مراكز ارائه خدمات و … با طراحي وب سايت براي مشاغل و خدمات خود به معرفي و تبليغات در خصوص خدمات شركت خود و كاري كه انجام مي دهند يا فروش كالا و انواع تجارت ها ميپردازند. طراحي وبسايت وكالت ، مي تواند كمك بزرگي به شناخته شدن وكيل ها نمايد . همچنين مي تواند به جويندگان وكيل ها اطلاعات مناسبي در ارتباط با مساله حقوقي مورد نظر خود و اقدامات مورد نياز آشنا شوند.

طراحي وبسايت وكالتطراحي وبسايت وكالت

چرا طراحي وبسايت وكالت مهم است؟

تمام وكلا بايد براي توسعه كارهاي خودشان به سمت فضاي آنلاين بروند و براي خودشان يك طراحي سايت مختص به يك وكيل را پياده سازي كنند كه امكاناتي نظير موارد زير را دارا باشد.

  • مشاوره حقوقي آنلاين
  • آموزش هاي حقوقي
  • پرداخت آنلاين هزينه وكالت
  • دسترسي به رزومه وكيل
  • پرسش و پاسخ سوالات موكلان
  • داشتن بخش مرتبط با دعاوي كيفري
  • تنظيم قراردادهاي داخلي و بين اللملي
  • امكان آپلود و ارسال مدارك براي مشاوره دقيق‌تر وكالت
  • داشتن بخش مرتبط با دعاوي خانواده(طلاق) و بخش هاي محاسبات مختلف اعم از مهريه، ارثيه و ديه

سفارش ساخت سايت

سفارش ساخت سايت اين روزها اهميت زيادي دارد و رقابت نيز افزايش يافته است. بسياري از طراحان سايت و شركت ها تلاش مي كنند تا بهترين سايت ها را طراحي كنند و در اختيار مشتريان قرار دهند. در اين ميان بايد توجه كنيد كه چه سايتي استفاده كنيد و بايد در سايت خود از چه چيزهايي استفاده كنيد تا جذاب شود. پس با ما همراه باشيد. در اين مقاله تصميم داريم به نكاتي اشاره كنيم كه بايد هنگام سفارش ساخت سايت به طراح سايت خود ارائه دهيد و همچنين درباره نحوه سفارش دادن و طراحي سايت نيز صحبت خواهيم كرد.

امكانات طراحي وبسايت وكالت

امكاناتي كه ميتوان در سايت وكالت مورد نظر شما قرار دارد ، در زير آورده شده است:

امكانات طراحي وبسايت وكالتامكانات طراحي وبسايت وكالت

امكان قرار دادن بخش پرسش و پاسخ

شما مي‌توانيد با قرار دادن اين بخش به پرسش هاي مشتريان خود پاسخ داده و اين امكان را براي آن ها فراهم كنيد تا بتوانند پرسش و پاسخ هاي يكديگر را بخوانند. از مزاياي اين بخش مي‌توان به عدم وجود محدوديت براي تعداد سوالات اشاره كرد. همچنين مي‌توان سوالات را براساس اهميت آن ها قرار داد تا كاربران در كمترين زمان، پاسخ سوالاتشان را پيدا كنند.

پرداخت آنلاين هزينه مشاوره و وكالت

گاها برخي از كاربران مدارك كارهاي حقوقي شان را بدون مراجعه‌ي حضوري و به صورت كاملا آنلاين براي شما ارسال مي‌كنند شما نيز خدمت مورد نظر آنها را انجام داده و حال بايد شرايط پرداخت اينترنتي را براي آنها مهيا كنيد. با راه اندازي سايت وكالت كاربران مي‌توانند به درگاه ايمن شما متصل شده و هزينه خدمات دريافتي خود را بپردازند. از مزاياي اين بخش مي‌توان به عدم مراجعه حضوري براي پرداخت وجه به بانك يا دفتر وكالت اشاره كرد.

امكان قرار دادن بخش اخبار و مقالات

به مشتريان خود امكان مشاهده اخبار را بدهيد زيرا با اين كار علاوه بر بهينه شدن سايت موجب جذب مشتريان بيشتري خواهيد شد. با قرار دادن مقالات متعدد در زمينه هاي مختلف تعداد مشتريان خود را افزايش دهيد اين مقالات مي‌تواند در حوزه هاي مختلفي باشد، به عنوان مثال جرايم رايانه اي، برسي برخي اصلاحات قراردادها، تعرفه هاي حق الوكاله و … . افزودن اين قسمت مي‌تواند به افزايش مخاطبين و مطرح شدن وكيل كمك كند.

افزودن اطلاعات تماس باما و درباره ما

در اين قسمت بايد آدرس محل كار كه به صورت متن يا نقشه در نظر گرفته شده، قرار بگيرد. از طرفي قرار دادن اطلاعات فردي شما در صفحه “درباره ما” براي جلب اطمينان مخاطبين سايت كاربرد دارد؛ مثلا ذكر آدرس شبكه هاي اجتماعي. در اين صورت متقاضيان مي‌توانند براي بهره گيري از خدماتتان، به دفتر شما مراجعه كرده و يا با شما تماس بگيرند.

ساخت پنل مخصوص وكلا

از ديگر قابليت هايي كه با ايجاد وب سايت براي وكلا مهيا مي‌شود، ايجاد يك پنل مخصوص، براي آنها است كه از طريق آن مي‌توانند وضيعيت اجراي پروژه هاي خود را كنترل كنند حتي امكان آپلود اسناد و مدارك به صورت دسته بندي شده نيز براي آنها فراهم مي‌شود كه موجب سهولت و رشد سريع در انجام پروژه هاي كلان مي‌شود.

برطرف كردن نياز مشتريان از طريق افزودن صفحه نظرسنجي

افزودن بخش نظرسنجي يكي از بخش هاي سازنده‌ هر وب سايتي محسوب مي‌شود؛ زيرا كاربران نقد و نظرات خود را در اين قسمت وارد مي‌كنند و شما مي‌توانيد از پيشنهادات آن ها در جهت برطرف كردن نواقص احتمالي بكوشيد.

برقراري ارتباط مستقيم با كاربران

شما مي‌توانيد با ارائه قابليت گفتگو به صورت آنلاين، اين امكان را در اختيار مخاطبان فضاي مجازي قرار دهيد تا هر ساعت از شبانه روز پيام خود را براي شما ارسال كرده و با شما ارتباط برقرار كنند.

مزايــاي داشتـن سايت وكالــت

امروزه اكثر مشاغل داراي يك وب‌سايت براي تبليغات خود هستند و از طريق آن بازاريابي خودشان را گسترش مي‌دهند، داشتن يك سايت براي همه كسب و كارها مفيد و كاربردي است و از طريق آن مي‌توانند خدمات و‌ محصولات خود را به مخاطبان معرفي كنند و حتي به يك برند تبديل شوند، در مقابل همه افراد نيز مي‌توانند به صورت فوري از طريق سايت به آن‌ها دسترسي داشته باشند، وكيل‌ها نيز از اين قاعده مستثنا نيستند، داشتن يك سايت براي وكلا مي‌تواند داراي مزاياي زيادي باشد و از اين طريق به صورت حرفه‌اي و فوري با افراد متقاضي در سراسر كشور در ارتباط باشند، از اين رو باعث جذب مشتري ‌و درآمد بيشتر نيز خواهند شد.

مزايــاي داشتـن سايت وكالــتمزايــاي داشتـن سايت وكالــت

قيمت طراحي وبسايت وكالت

تخمين زمان و قيمت طراحي وبسايت وكالت با توجه به امكانات و ويژگي هاي متفاوتي كه ميتوان براي وبسايت در نظر گرفت ميتواند بسيار متفاوت باشد. يكي از موضوعاتي كه در هزينه طراحي سايت مشاوره حقوقي، موثر است استفاده از پنل ارتباط با مشتري مي باشد. همان طراحي پنل مخصوصي است كه وكيل ميتواند از طريق آن با موكلان خود به طور مستقيم در ارتباط باشد و مدارك مورد نياز را از اين طريق مورد مبادله قرار دهند.. شما با تماس با تيم مشاوره، ميتوانيد از تعرفه ساخت سايت وكالت و در مورد ويژگي هاي ديگر سايت، مطلع شويد.

سفارش طراحي وبسايت وكالت

دولوپرس پرو به صورت تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو فعاليت مي كند شما مي توانيد همين الان از طريق چت پشتيباني سايت با ما تماس بگيريد و سوالات خودتون رو مطرح كنيد. هر سوالي قبل از سفارش طراحي سايت داشتيد مي توانيد از طريق تماس تلفني، چت آنلاين و نظرات پاسخ آن را دريافت كنيد.

سخن آخر

اكنون اگر ميخواهيد براي دفتر حقوقي خود يك سايت راه اندازي كنيد، حتما با همكاران ما در دولوپرس پرو تماس بگيريد.

منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.