یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

طراحي وبسايت پزشكي

طراحي وبسايت پزشكي

طراحي وبسايت پزشكي ؛ امروزه سايت پزشكي براي پزشكان به عنوان مطب دوم عمل كرده و مي تواند تاثير زيادي بر روي كسب و كا ر، معرفي و درآمد آن ها داشته باشد.

  • وبسايت پزشكي چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟
  • تفاوت وبسايت پزشكي با ساير سايت ها چيست؟
  • يك وبسايت پزشكي چه امكاناتي مي تواند براي يك پزشك فراهم كند؟

     

    طراحي وبسايت پزشكيطراحي وبسايت پزشكي

طراحي سايت پزشكي با وردپرس

طراحي و پياده سازي وب سايت پزشكي بر روي سيستم مديريت محتواي وردپرس راهي است كه شما مي توانيد اتخاذ نماييد تا سايت پزشكي خود را با هزينه مناسب و مقرون به صرفه پياده سازي كنيد. وردپرس يك سيستم مديريت محتواي قدرتمند مي باشد كه يك پنل كاربري آماده در اختيار شما قرار مي دهد تا شما بتوانيد با كمك آن محتواي وبسايت خود را مديريت كنيم و بخش هاي مختلف آن را به راحتي ويرايش نماييد.

مزاياي اصلي طراحي سايت پزشكي

امروزه در شهرهاي شلوغي همچون تهران، همه به دنبال راه هايي براي كاهش رفت آمد و دوري از ترافيك هستند. سايت هاي پزشكي مي توانند از جهاتي به اين مشكل كمك كنند. به اين صورت كه فرد مي تواند با نوبت دهي آنلاين، ساعتي از روز را انتخاب كند كه ترافيك كمتر است و يا حتي ويزيت آنلاين شود.

نوبت دهي آنلاين مي تواند بسياري از مشكلات بيماران را حل كند. در گذشته آدرس توسط منشي و به صورت تلفني به بيمار گفته مي شد. اما اكنون آدرس به صورت دقيق در سايت وجود دارد و مكان دقيق مطب پزشك روي نقشه در گوگل مپ به بيمار نمايش داده مي شود و همين امر پيدا كردن مطب را به مراتب راحت تر مي كند. ما شاهد اين هستيم كه پزشكاني كه تصميم گرفته اند با جريان تكنولوژي خود را هماهنگ كنند، سايت داشته باشند و با بيماران خود ارتباط بيشتري برقرار كنند، موفقيت طراحي سايت تخصصي پزشكي بيشتري در حوزه تخصصي خود دارند.

خدمات كلي سايت پزشكي چيست؟

  • امكان معرفي پزشك، ارائه رزومه و گالري نمونه كارها
  • نوبت دهي آنلاين به بيماران و پرداخت غيرحضوري هزينه ويزيت
  • تشكيل پرونده و تكميل فرم ها بصورت غيرحضوري
  • پرسش و پاسخ بصورت آنلاين ميان كاربر و پزشك
  • بخش وبلاگ اطلاع رساني آموزش هاي پزشكي
  • نظرات مراجعه كنندگان و تبادل نظرات

     

    خدمات كلي سايت پزشكي چيست؟خدمات كلي سايت پزشكي چيست؟

چرا يك پزشك بايد وبسايت داشته باشد؟

طبق آمار، جستجوي مردم در حوزه پزشكي و سلامت رو به افزايش است. به طوري كه حتي نوبت‌دهي‌ بيمارستان‌ها و مراكز درماني نيز اين روزها، به صورت اينترنتي امكان پذير است. در واقع اگر چه همچنان بازاريابي دهان به دهان، يكي از موثرترين روش‌هاي تبليغ است، اما ديگر دوره صف ايستادن تمام شده است. مردم فرصت ايستادن در صف ندارند، چه صف خريد باشد، طراحي وبسايت پزشكي چه صف پيدا كردن يك دكتر خوب از زبان دوست و آشنا.

اولين كاري كه مي‌كنند گوشي خود را درآورده و در اينترنت به دنبال تخصص شما مي‌گردند. در اين شرايط اگر شما هم توانسته باشيد به خوبي خود را در ميان انواع سايت‌هاي مربوط به حرفه‌تان نشان دهيد، برنده خواهيد شد و كاربر اينترنتي را به سوي خود جذب مي‌كنيد. سرعت معرفي شما، حرفه و تخصص‌تان در دنياي اينترنت، چندين برابر قبل شده است. در واقع، به جرات طراحي وبسايت پزشكي مي‌توان گفت رمز شناخته شدن و كسب درآمد در اين عصر، حضور در فضاي مجازي، فعال‌تر و پركارتر از قبل است.

اهميت طراحي سايت پزشكي

باتوجه به گستردگي فراوان علم پزشكي و رقابت بين پزشكان، حتي پزشكان متخصص كه داراي مراجعين بيشتري نيز هستند؛ بايد داراي يك سايت پزشكي باشند مخصوص باشند. سايت پزشكي مي تواند به پزشكان در معرفي و برنديگ كمك قابل توجهي كند و اعتماد بيماران به پزشك را افزايش دهد. اين روز ها با توجه به افزايش استفاده كنندگان از گوگل و سايت ها و همچنين آشنايي و تسلط 99 درصد مردم به اينترنت براي پيدا كردن يك پزشك در اينترنت شروع به جستجو مي كنند. چه بسا طراحي وبسايت پزشكي ديده شدن شما در حوزه ي تخصصيتان در صفحات و لينك هاي اول گوگل مي تواند كمك بسيار زيادي به شما و حوزه ي پزشكي تان كند.

اهميت طراحي سايت پزشكياهميت طراحي سايت پزشكي

هزينه طراحي وبسايت پزشكي

قيمت طراحي وبسايت پزشكي متناسب با امكاناتي كه شما ميخواهيد متفاوت خواهد بود. اما شركت دولوپرز پرو تلاش كرده است وب سايتي با بيشترين امكانات و نازلترين قيمت براي شما آماده كند. براي اطلاع و دريافت مشاوره براي طراحي سايت نوبت دهي آنلاين پزشكي با شماره هاي زير در ارتباط باشيد. تيم پشتيباني ما آماده ارائه خدمات به شما عزيزان و همراهيتان طراحي وبسايت پزشكي براي ورود به فضاي اينترنت است.

سخن پاياني

اكنون اگر تصميم داريد كه براي تيم پزشكي خود ، وب سايت تهيه كنيد و كسب و كار خود را توسعه دهيد ، حتما با كارشناسان ما تماس بگيريد تا از مشاوره هاي ما در جهت رشد و توسعه كارتان بهره مند شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.