شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

طراحي سايت با امكان ثبت نام

طراحي سايت با امكان ثبت نام

طراحي سايت با امكان ثبت نام : اگر ميخواهيد كه يك سايتي براي ثبت نام در كسب و كاري ايجاد كنيد حتما با ما همراه باشيد زيرا ما ميخواهيم درباره يك طراحي سايت ثبت نامي خوب صحبت كنيم.

در ادامه مطلب ميتوانيد اطلاعات بيشتري در اين زمينه كسب كنيد.

طراحي سايت با امكان ثبت نام

به عنوان يك صاحب يك كسب و كار ، احتمالاً دوست داريد فكر كنيد كه مشتريان بالقوه خود را به خوبي درك مي كنيد ؛ اينكه آنها چه كساني هستند، چگونه رفتار مي كنند، و غيره. بنابراين اگر يكي از آنها از وب سايت يا صفحه ثبت نام شما بازديد كند، فكر مي كنيد در مرحله بعد چه كاري انجام مي دهد؟

احتمالاً براي خدمات خود ثبت نام كنيد، درست است؟

طراحي سايت با امكان ثبت نامطراحي سايت با امكان ثبت نام

سفارش ساخت سايت

سفارش ساخت سايت اين روزها اهميت زيادي دارد و رقابت نيز افزايش يافته است. بسياري از طراحان سايت و شركت ها تلاش مي كنند تا بهترين سايت ها را طراحي كنند و در اختيار مشتريان قرار دهند. در اين ميان بايد توجه كنيد كه چه سايتي استفاده كنيد و بايد در سايت خود از چه چيزهايي استفاده كنيد تا جذاب شود. پس با ما همراه باشيد.

صفحه ثبت نام چيست؟

صفحات ثبت نام، همه يكسان نيستند. برخي از آنها صفحات فرود پس از كليك PPC هستند. برخي ديگر از طريق پيمايش به صفحه اصلي مرتبط مي شوند، برخي حتي صفحه اصلي هستند. عليرغم تفاوت هايشان، همه آنها يك هدف مشترك دارند: ايجاد ثبت نام براي يك سرويس.

در بسياري از موارد، صفحه ثبت نام آخرين مرحله در يك كسب و كار است. اين جايي است كه مشتريان بالقوه پس از ارزيابي يك نام تجاري و تصميم گيري در مورد ارائه خدمات آن چيزي كه نياز دارند، حركت مي كنند. به همين دليل، طراحي سايت با امكان ثبت نام كمتر بر متقاعد كردن مشتري براي فروش تمركز مي كنند.

براي ايجاد حداكثر ثبت نام، بايد مراحل ثبت نام را به حداقل برسانيد، و در عين حال، از معدود عناصري كه استفاده مي كنيد حداكثر استفاده را ببريد. طراحي سايت با امكان ثبت نام در اينجا چند نكته و بينش كارشناسان ارائه شده است.

  1. از يك عنوان خوب استفاده كنيد
    زماني كه مشتري به صفحه ثبت نام شما مي رسد، در بيشتر موارد، خدمات شما را ارزيابي كرده و مشخص كرده است كه با نيازهاي آنها مطابقت دارد. اما، آيا اين بدان معناست كه ديگر نيازي نيست به آنها يادآوري كنيد كه چرا در سايت شما هستند؟ پس بايد با ترفندهاي مختلف سعي كنيد توجه كاربران را به خود جلب كنيد و آنها را از دست ندهيد.
  1. تمام فيلدهاي خود را مورد نياز قرار دهيد
    اين نكته كمتر در مورد الزام بازديدكنندگان براي تكميل فرم شما و بيشتر در مورد اطمينان از انتخاب فيلدهاي مناسب است. منظور ما اين است كه اگر تشخيص داده ايد كه يك فيلد فرم اختياري است، براي ثبت نام مشتري به آن اطلاعات نياز نداريد. طراحي سايت با امكان ثبت نام اگر واقعاً نيازي به دانستن شركت مشتري احتمالي خود، موقعيت او يا تعداد كارمندان آنها نداريد، سؤال نكنيد.

برخي از فيلدهاي فرمي كه بايد در نظر بگيريد:

  • نام كاربري: آيا كاربران شما واقعاً براي ثبت نام به نام كاربري نياز دارند؟ يا مي توانيد فقط ايميل آنها را بخواهيد و بعد از ورود به سيستم به آنها اجازه دهيد نام كاربري خود را تعيين كنند؟
  • تاييد رمز عبور: اين فيلد قديمي است و فقط به دليل پنهان كردن رمز عبور، تكنيك غيرعملي ديگر، ضروري است. پوشاندن رمز عبور فناوري است كه باعث مي‌شود هر حرف زماني كه در يك فرم وارد مي‌شود مانند يك نقطه گلوله يكسان به نظر برسد. اين احساس امنيت بيشتري مي دهد، اما تنها چيزي كه واقعاً از آن محافظت مي كند افرادي است كه از بالاي شانه شما نگاه مي كنند.
  • نام و نام خانوادگي: نام و نام خانوادگي را در يك قسمت “نام كامل” ادغام كنيد. يا، فقط نام كوچك را بپرسيد. هك، شايد حتي به خلاص شدن از شر آن فكر كنيد.
  • توافق كاربر: به جاي اينكه كاربران خود را وادار به كليك بر روي يك كادر تأييد كنيد كه بيان مي‌كند با شرايط كاربري شما موافق هستند ، پيامي در بالاي CTA خود اضافه كنيد. بيان مي كند كه با تبديل، كاربر به طور خودكار رضايت مي دهد.

     

    برخي از فيلدهاي فرمي كه بايد در نظر بگيريدبرخي از فيلدهاي فرمي كه بايد در نظر بگيريد
  1. اطلاعات بيشتر را در مراحل مختلف بخواهيد
    ببينيد، گاهي اوقات شما واقعاً براي ثبت يك كاربر جديد به اطلاعات زيادي نياز داريد. ثبت‌نام‌هايي كه به پرداخت در محل نياز دارند، به فرم‌هاي طولاني براي دريافت اطلاعات حساس مانند آدرس صورت‌حساب و شماره كارت اعتباري نياز دارند. وقتي اين اتفاق افتاد، طراحي سايت با امكان ثبت نام فرآيند ثبت نام را به چند مرحله تقسيم كنيد.
  1. استفاده از يك پنجره مودال را در نظر بگيريد
    طراحي سايت با امكان ثبت نام براي كساني كه فرآيند ثبت نام سريع دارند، مانند Canva، يك پنجره مودال مزاياي مختلفي را ارائه مي دهد.
  1. تكميل خودكار اجتماعي را فعال كنيد
    تقريباً در هر نمونه صفحه ثبت نام زير، دكمه هاي تكميل خودكار اجتماعي را مشاهده خواهيد كرد. اينها به كاربران اجازه مي دهد تا با وارد كردن اطلاعات شخصي مرتبطي كه قبلاً به شبكه هاي اجتماعي ارسال كرده اند، فرم شما را با يك كليك دور بزنند. هنگامي كه هدف شما اين است كه جذب كاربران را تا حد امكان آسان كنيد، طراحي سايت با امكان ثبت نام استفاده از تكميل خودكار اجتماعي كار بيهوده اي است.

روش هاي طراحي سايت با امكان ثبت نام

  1. ايجاد ارزش در ثبت نام. بلافاصله، توضيح دهيد كه چرا يك بازديدكننده بايد در سايت شما ثبت نام كند. يك عنوان بزرگ و واضح با چند نكته مهم كه ارزش ثبت نام در وب سايت را مشخص مي كند، تمام چيزي است كه براي توضيح سريع به بازديدكننده لازم است كه كاربران ثبت نام شده چه كاري انجام دهند.
  2. تا آنجا كه ممكن است فيلدهاي اضافي را حذف كنيد. همانطور كه در مورد صفحات فرود، هرچه تعداد فيلدهاي كمتري در فرآيند ثبت نام استفاده كنيد تا روند ثبت نام را ساده تر كنيد. در نظر بگيريد كه بايد چه اطلاعاتي را جمع آوري كنيد.
  3. فيلدها را به صورت منطقي گروه بندي كنيد. برخي از سايت ها براي ثبت نام به اطلاعات زيادي نياز دارند از جمله آدرس حمل و نقل، آدرس صورتحساب، اطلاعات تماس، اطلاعات كارت اعتباري و غيره. اگر براي تكميل فرآيند ثبت نام واقعاً همه چيز ضروري باشد، طراحي سايت با امكان ثبت نام اكثر كاربران از آن پيروي مي كنند، مگر اينكه آن را به ترتيب غيرمنطقي تنظيم كنيد.
  4. مردم عادت كرده اند اطلاعات شخصي خود را با يك ترتيب خاص تحويل دهند، و اين بر اساس منطقي ترين جريان است، به طور كلي چيزي مانند: نام، شماره تلفن، آدرس ايميل، آدرس صورتحساب و اطلاعات كارت اعتباري اما اگر آدرس صورت‌حساب ابتدا باشد، سپس آدرس ايميل، سپس اطلاعات حمل و نقل، سپس نام، سپس اطلاعات كارت اعتباري، سپس شماره تلفن، بازديدكنندگان شما در بهترين حالت منحرف مي‌شوند و در بدترين حالت عصبي مي‌شوند – شايد به اندازه‌اي باشد كه سايت شما را بدون تكميل كردن ترك كنند. فرآيندهاي طولاني ثبت نام را به چند مرحله تقسيم كنيد. براي بسياري از سايت هاي تجارت الكترونيك، فرآيند ثبت نام با فرآيند پرداخت تركيب مي شود، كه به معناي سرمايه گذاري بيشتر در زمان و فرصت هاي بيشتر براي نااميد شدن كاربران است.
  5. سياست هاي امنيتي و حفظ حريم خصوصي خود را مانند روز روشن كنيد. حريم خصوصي و امنيت يك مسئله كليدي و حساس است، طراحي سايت با امكان ثبت نام بنابراين به بازديدكنندگان خود اطمينان دهيد كه اطلاعات آنها در اختيار شما قرار دارد.
  6. الزامات رمز عبور را ايمن كنيد، اما مضحك نباشيد. امنيت مهم است، اما زماني كه يك ثبت‌كننده جديد در حال انتخاب رمز عبور براي سايت شما است، احتمالاً داراي چند رمز خاص است كه از آنها استفاده ميكند. مطمئنا، تركيبي از روش هاي رمزگذاري ايده خوبي است، اما انتظارات خود را معقول نگه داريد. همچنين، اگر از كاربر مي‌خواهيد رمز عبور خود را با تايپ مجدد آن تأييد كند، منتظر نباشيد تا كل فرم پر شود تا مطمئن شويد كه هر دو بار آن را به درستي تايپ كرده است. قبل از رفتن به فيلد فرم ديگري فوراً به آنها اطلاع دهيد كه رمز عبور آنها مطابقت ندارد.

     

    روش هاي طراحي سايت با امكان ثبت نامروش هاي طراحي سايت با امكان ثبت نام
  7. بازيابي رمز عبور را آسان كنيد. گاهي اوقات ممكن است وارد سايتي شويد كه رمز عبور آن را فراموش كرده ايد، حال بايد چه كار كرد؟ خوشبختانه يكي از امكانات خوب در سايت ها بازيابي رمز عبور است. اين روند بايد بسيار ساده و به راحتي انجام شود تا كاربران به دليل طولاني و يا پيچيده شدن آن ، سايت را ترك نكنند.
  8. گزينه refresh Captcha را بدهيد. اگر سايت شما از كاربران مي‌خواهد كه با فرم كپچا احراز هويت كنند كه واقعاً انسان هستند و ربات نيستند، طراحي سايت با امكان ثبت نام به آن‌ها اين امكان را بدهيد كه نتايج ارائه شده را به‌روزرساني كنند.
  9. اشتباهات فيلد فرم را به وضوح شناسايي و توضيح دهيد. كاربران هنگام پر كردن فرم هاي ثبت نام در سايت شما دچار اشتباه مي شوند. اگر قسمتي به درستي تكميل نشده است، فقط به آنها نگوييد كه اشتباه كرده اند. به آنها نشان دهيد كه خطا در كدام قسمت رخ داده است و روش صحيح پر كردن فيلد را توضيح دهيد. اين كار را با رنگ‌هاي روشن انجام دهيد تا برجسته شود و مجبور نباشند هر فيلد فرمي را كه وارد كرده‌اند دوباره بخوانند و اشتباهات را اسكن كنند. برخي از سايت‌ها حتي به‌طور خودكار به فيلد توهين‌آميز پيمايش مي‌كنند و اصلاحات را آسان‌تر مي‌كنند!
  10. پيشنهاد ورود به سيستم اجتماعي را در نظر بگيريد. ورود به سيستم اجتماعي كه به عنوان احراز هويت اجتماعي نيز شناخته مي‌شود، به بازديدكنندگان اجازه مي‌دهد تا با استفاده از يك شبكه اجتماعي مانند فيس‌بوك يا توييتر يا حتي اپل آيدي يا حساب Google وارد سايت شما شوند. اين نه تنها به بازديدكنندگان امكان مي‌دهد سريع‌تر براي سايت شما ثبت نام كنند، بلكه به شما كمك مي‌كند اطلاعات معتبرتري درباره كاربران خود جمع‌آوري كنيد.
  11. گزينه پرداخت مهمان را ارائه دهيد. همه نبايد مراحل كامل ثبت نام را تكميل كنند. امكان تكميل خريد بدون ثبت نام را فراهم كنيد. بله، مي‌دانم، اگر مي‌خواهند بعداً براي بررسي تاريخچه سفارش، اطلاعات ارسال كالا يا اطلاعات حساب كاربري بازگردند، اكنون ثبت نام راحت‌تر است. اما شايد آنها عجله دارند. يا شايد آنها قصد دارند يك بار مشتري شوند.
  12. به بازديدكنندگان اجازه دهيد تعيين كنند چه مدت بايد وارد سيستم شوند. طراحي سايت با امكان ثبت نام اگر ثبت نام كنندگان شما تمايل دارند به طور مكرر – روزانه يا حتي چندين بار در روز به سايت شما بازگردند – به آنها اين امكان را بدهيد كه وارد سيستم نشوند. اين يك مزيت كوچك اضافي است كه سايت شما را براي كاربراني كه بيشترين بهره را از اين گزينه انتخاب مي كنند، كاربرپسندتر مي كند.
    هنگام انتخاب سيستم ثبت نام يا سبد خريد، بپرسيد كه آيا اين نوع عملكردها براي اطمينان از ايجاد بهترين تجربه كاربري ممكن در دسترس هستند يا خير. همانطور كه روند ثبت نام خود را بهبود مي بخشيد، مطمئن شويد كه با يك روش علمي به آن نزديك شويد. ببينيد چه تغييراتي به بهبود نرخ تبديل شما كمك مي كند و تغييراتي را كه هيچ ارزشي به فرآيند ثبت نام اضافه نمي كند يا بدتر از آن به آن آسيب مي رساند را كنار بگذاريد.

سخن آخر

اكنون اگر به فكر طراحي سايت با امكان ثبت نام هستيد ، ميتوانيد با ما تماس بگيريد. همچنين ميتوانيد از اينجا به ساير امكانات و مقاله هاي ما دسترسي پيدا كنيد.

 

 

منبع : طراحي سايت با دولوپرس پرو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.