شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سفارش طراحي اپليكيشن

سفارش طراحي اپليكيشن

سفارش طراحي اپليكيشن وقت آن رسيده كه كسب و كار خود را با ساخت اپليكيشن مناسب با آن توسعه دهيد و يا راه بيندازيد. ساختن اپليكيشن ممكن است يك ماه طول بكشد پس گول اپ سازهايي كه در كمتر از يك ساعت اپليكيشن شما را تحويل مي دهند نخوريد.شما به اين اپليكيشن ها دسترسي محدودي داريد و عموما قابل توسعه نيستند و پس از مدتي اصلا به كار نمي آيند. اما اپليكيشني كه به صورت اختصاصي و يا نيمه اختصاصي توليد مي شود بس

سفارش طراحي وب اپليكيشن حرفه ايسفارش طراحي وب اپليكيشن حرفه اي

يار كارآمد و قابل توسعه است.

مراحل ساخت اپليكيشن را تماشا كنيد!

سفارش طراحي اپليكيشنسفارش طراحي اپليكيشن

تابان شهر با داشتن سابقه اي ۱۰ ساله در زمينه ي ساخت اپليكيشن به همراه تيم مجرب و حرفه اي خود در حال فعاليت است. برندهاي معتبر هر ساله با تابان شهر كسب و كار خود راه اندازي و يا گسترش مي دهند كه همگي نشانگر ميزان رضايت مشريان از تابان شهر است

مراحل ساخت اپليكيشن

۱. برگزاري جلسه فني و امكان سنجي جلسه اي در ابتداي كار همراه با كارفرما تشكيل مي شود و تمامي موارد و جزئيات اعم از هزينه و بودجه، دوره هاي زماني تحويل پروژه، گزارش و ليست امكانات، زمان تحويل نهايي و .. تعيين مي شود.

تدوين مستندات فني

چك ليستي از تمام كارهايي كه بايد انجام شود از قبل موجود است. حال تيم توليد پروژه همگام با اين چك ليست پيش مي رود و تمامي مراحل كاري خود را ثبت مي كند. همچنين در هر مرحله به هر مشكلي برخورد همراه با راه حل آن را مستند سازي مي كند.

تهيه ي وايرفيم يا اسكيج نرم افزا

ساختار و يا اسكيج كلي نرم افزار توليد مي شود و پس از تاييد كارفرما در برنامه ي كاري UI / UX كار قرار مي گيرد و روند كار براي ساخت اپليكيشن حرفه اي آغاز مي شود

طراحي رابط كاربري و تجربه كاربري

اسكيج طراحي شده توسط گرافيك كار بررسي مي شود و با توجه به اصول تجريه كاربري و رابط كاربري بازنگري و يا اصلاح مي شود.

برنامه نويسي و تست برنامه

در اين مرحله برنامه نويس ماهر شروع به كدنويسي مي كند و در انتهاي هر برنامه ي كاري اپليكيشن را تست و آزمايش مي كند سرويس هايي را جهت كمك به شما عزيزان به منظور موفقيت در دنياي تجارت الكترونيك راه اندازي كرده است. كه با ساخت اپليكيشن يا وب سايت سفارشي و با استفاده از تجربيات مشاوران متخصص تيم اپ ساز و همچنين ابزارهاي حرفه اي كه آنها براي طراحي و ساخت اپليكيشن و وب سايت در اختيار شما قرار مي دهند؛ مي توانيد در مسير موفقيت در دنياي تجارت الكترونيك گام برداريد.

طراحي سايت تاپ

جهت كسب اطلاع از قيمت ها و زمان ساخت اپليكيشن و وبسايت مورد نياز خود فرم زير را پر كنيد. همچنين براي استفاده از اين

سفارش طراحي اپليكيشن حرفه ايسفارش طراحي اپليكيشن حرفه اي

سرويس ها و ساخت اپليكيشن و وب سايت دلخواه خود (اپليكيشن فروشگاهي، اپليكيشن خدماتي، اپليكيشن رستوراني، اپليكيشن املاك، اپليكيشن آموزشي و آموزشگاهي و …) نيز تنها كافيست از طريق فرم زير و يا ساير راه هاي ارتباطي ما، با كارشناسان اپ ساز در ارتباط باشيد.

inten طراحي سايت

ثبت سفارش پروژه ساخت اپليكيشن در كارلنسر تنها با انتخاب يك گزينه انجام مي شود. در هر صفحه اي از اين پلتفرم كه باشيد تنها با انتخاب گزينه ” ثبت پروژه رايگان” مي توانيد پروژه ساخت اپليكيشن خود را به ثبت برسانيد. سفارش پروژه ساخت اپليكيشن شما زماني تكميل مي شود كه تمام اطلاعات مربوط به پروژه سفارش ساخت اپليكيشن خود را در فرم ثبت پروژه رايگان وارد نماييد.

طراحي سريع سايت

ثبت سفارش پروژه ساخت اپليكيشن در وبسايت كارلنسر به شما اين امكان را مي دهد كه از طريق چت وب سايت به راحتي با فريلنسر مورد نظر خود چت كنيد، در مورد قيمت پروژه ساخت اپليكيشن، زمان و نحوه انجام كار نيز توافق كنيد. همچنين مي توانيد در صورت بروز هرگونه مشكل با پشتيباني كارلنسر، به راحتي و در كوتاه ترين زمان، ارتباط برقرار كنيد.

طراحي لوگو با وب سايت canva.com

ساخت اپليكيشن تنها منحصر به كسب و كارهاي بزرگ و شركت هاي شناخته شده نيست. در دنياي تكنولوژي امروز، كسب و كار شما با هر دامنه و فعاليتي مي تواند اقدام به سفارش پروژه ساخت اپليكيشن كند. اما شايد از خودتان بپرسيد كه آيا كسب و كار شما به ساخت اپليكيشن نياز دارد.

سايت طراحي canva

در واقع، اين روزها متوجه شده ايد كه بسياري از مشاغل كوچك و بزرگ كه در زندگي روزمره با آنها تعامل داريد اقدام به طراحي سايت كرده اند. بسياري از اين كسب و كارها اپليكيشن مخصوص به خود را نيز دارند يا درصدد طراحي يك اپليكيشن موبايل هستند . چه كافه اي كوچك در انتهاي كوچه اي دنج و چه يك كتاب فروشي بسيار بزرگ و معروف در مركز شهر. در واقع اين موضوع به اهميت داشتن اپليكيشن براي كسب كار اشاره دارد.

طراحي سايت خريد انلاين

سفارش پروژه ساخت اپليكيشن به شما كمك مي كند كه بازاريابي كسب و كار خود را به سطح بالاتري برسانيد و تنها به داشتن وب سايت حرفه اي بسنده نكنيد. وقتي مشتري هاي بالقوه به كالا و يا خدماتي نياز دارند، به احتمال زياد به جاي لپ تاپ، آن را در گوشي هاي هوشمند خود جستجو مي كنند. تحقيقات نشان مي دهد بيشتر جستجوها هنگام مسافرت ، معاشرت و انتظار براي قرار ملاقات انجام مي شود نه در اوقات فراغت كه شخص به لپ تاپ يا سيستم دسكتاپ دسترسي دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.